Tuesday, November 29, 2011

Ombak rindu..dari novel ke layar perak

suke gak aa layan novel..wayang apatah lagik kannn..skang nih dah macam satu trend, dari novel ke layar perak..tak kigha aa, as drama bersiri ke or as cite wayang..salah satu citer nyer, Ombak Rindu..dari novel ke layar perak..

penah dgr novel Ombak Rindu?? kalo peminat novel melayu, sure penah dgr kannnn..for me, i'm not that fanatic sgt..but if got chance, i baca ajer..but seingt aku la, x penah lg aku baca buku citer yg ala2 sastera..hahhaha..oh, maybe ade..zaman skolah menengah..tp aku bidang sains, ntah laa..ade la kot..dulu2 nyer blaja ne sama ngn zaman blaja skang kannn...aku baca buku ala2 ombak rindu nih aa..yg bukan sastera yea..heee..santai skit..

Ombak Rindu nih lama dah citer die..aku pong dh x ingt..penah ke aku baca zaman2 hingusan aku dulu..hhahhaha..skalik lam twitter, membe ckp die tgh baca novel nih, n x sabar nk baca smpi abih..erk..aku lak, cam teruja aa jugak nk carik..hahhahaha, almaklum aa citer wayang nyer bakal kuar 1 December nih..haaa..lagik 2 ari jer..kene aa wat recap skit kann..hahaha..kawan aku yg lain lak, siap warning aku, jgn citer ape2 sbb die nk tgk wayang dulu, then br baca novel..macam2 pesen org kan..nk baca dulu la, nk tgk wayang dulu la.. suke ati memasing, duit memasing kannnnn...

 jadik nyer, kite tggu kan citer wayang yg bakal kuar 1 december nih..yg pasti, aku x de la tgk on that day..hahhahhaa..org ramai..jadik tggu ajer aa..tggu citer tuh dh suam2 kuku, br g tgk..itu pong kalo aaa sempat kann..huhu, coz need to wait for my cik atanku..tp, kalo lmbt lg..will say good bye aaa..macam citer Eat, Prey & Love arituh..kekkekkeke.. tipooo ajer...demi sayang aku turutkan cik atanku.. ;D

 Citer die dikarang by Fauziah Ashari, terbit by Alaf21, ISBN - 9831240299..nih info aku dpt dr wikipedia..Gambo novel yg lama nih pong aku from Wikipedia..tima kasih Wikipedia, google je, die aa paling atas.. ;D

Gamba pinjam dr Wikipedia jugak :D


Nah..nih la die novel Ombak Rindu with movie cover yea...selamat membaca n selamat menonton.. all d best to me, utk tgk wayang.. ;p

Nih, buku movie cover, aku snap sendiri ;D

No comments:

Post a Comment