Sunday, November 20, 2011

Mee goreng..aku dan FIL

20.11.2011 - Cuti hujung minggu!! Syok nyer aku dpt cuti weekend..pagi hujung minggu kat umah cikgu anom n family..together2 with PIL n yachula..

Aku br abish shift mlm jumaat arituh..jadik nyer syok aa kalo aku belasah tdo n bgn lmbt kat umah cikgu anom..sbb nyer sane cam kt kg yea,best bangat pepagi,sejuk2 dingin2 dgn kipas n angin kt luar bertiup sepoi2 bahasa..eh! Subuh2 ade ke angin sepoi2 bahasa??? Kekkekee,suke aa..

Br aku nk carik port sebelah cik atanku,tiba dgr suara FIL mintk aku grg mee tok bekpes..mimpi ka aku??yea aa aku tdo dpn tv kan..jadik nyer senang aa nk dgr2 suara penghuni umah kannn..

Sbb syok tdo,aku ingt mimpi kot..buat dek je aa..skalik cik atanku gerak n huluq henpon die..

Ghupe2 MIL menggunekn kemudahan henpon sehabis baikkkkkk...hahahahhaha..suh aku bgn cepat sbb FIL dh x sabo nk mkn mee grg aku masak....erk!!! Aduyaiiii,mood masak mee aku x smpi lg weiiiii...

Demi mu FIL,aku gagahkan jua...ceeewwwaaaahhhh..
Mee grg aku masak x la sedap mane,biasa2 aje naa..tp sbb aku peminat mee kuning,kire aku slalu gak aa wat grg mee kt umah..FIL pong minat,sama cam ayah aku...pe lagik,aku la yg FIL mintk grg mee ini pagiiii...

Jgn x caya naaaa..FIL aku dh kat dapuq tlg siang udang kecik2..hahhahaha,padan muke aku..

Segan n serba salah ngn FIL weiii!!! Terus mood nk mkn mee grg pong dtg..kakakakak..plastik sgt!!!

Pendek citer,aku taram je aa masak..siap cik atanku masuk dapuq wat site visit..bg kata nasihat,jgn masin yea...wakakakakkakaka...

Akan ku pastikan sejarah x mungkin berulang... ;))))

Akhirnye..tadaaaaa siap mee grg,mkn bekpes kol 9... ;D
Jemput makannnnnnnn...

No comments:

Post a Comment