Tuesday, November 22, 2011

Keramat kah 20.11.2011 20.11pm...

Keramat?? Huhu...mcm aaa...date yg skalik jer leh dpt seumur idup...huhu.. 11.11.11 @ 11.11am/pm dan jugak 20.11.2011 @ 20.11pm...

Aku br nk ber kesah pasal date yg 'keramat' nih..kunun aaaa...huhuhu..dulu aku sepatah haram pong x amik kesah..

For me,it just a date or may a number which can be counting again n again..but others,means something..
If its your date,then up to u how u wanna remember or celebrate it..

Since date 11.11.11 n 20.11.2011 nih buleh dilalui sekalik ajer,maybe peole like to do something which will vividly memorable..like wedding,engagement n even wishing to deliver baby on the keramat date..hahahahaha..

Xtau la..tp so far aku xde kesah ape,may be aku x reti nk buat sesuatu yg 'indah' on these date..tp aku tetap 1 date yg sgt aku x leh lupe..keramat jugak date nih weiiii...05.05.05...haaaa amekkk kauu....

05.05.05 aku eksiden ko!! Kat depan opis lama kat wangsa maju..wira aku eksiden ngn kelisa..wira br je umuq 5bulan double (10bln,saje nk mention 5 tuh,kate date keramat kannn)...

Salah kelisa,sbb die gostan (reverse) kt jln sehala,which is jln yg sesak sbb org2 opis parking di awal pg..gedebush kebababommm!!!..belakng kelisa cium depan wira.. ;(

Aku x ingt ape jadik ngn bontot kelisa..yg pasti depan wira aku teruk gak aa,tmpt water coolent tuh pecah aa..n condenser kalo x silap belakang water coolent tuh,bengkok skit..huhu..
Kesan nyer,2 minggu lepas air cond rosak,condenser tuh pong retak..bocor aa tmpt air cond gas nk lalu..jadik nyer tukar baru,which had increase the cost totally to more than 1k..oh wiraaaa!!...

itulah nyer penangan 05.05.05...smpi ke ari ini..so kire keramat laaa bg sesetgh org kannn...hahhaahhaha

Layan aa gambo door gift org kawen nih,aku dpt pg td,geng opis bg..kazen die kawen on keramat date - 20.11.2011... ;)

Sedap wei smue isi2 dlm tuh...home made kek lapis by her 4 aunties...sedap!! Mavelesss aaa...jemput tgkkk ;)

No comments:

Post a Comment