Wednesday, February 29, 2012

FIPPER ganti CROCS

Fipper...selipar baru aku, kaler merah itam...aku rasa, aku x penah beli selipar more than RM10..selipar yg nak dipakai hari2 utk wat belasahan..unless aa sandal, then yes aa, more than RM10...tapiii leh dapat lagik ke sandal RM10..mungkin ade kat pasar2 mlm or uptown or downtwn kannnn..

Arituh masa anto angah aku balik naik komuter kat TBS, aku singgah beli FIPPER aku yg kaler merah itam tuh.. selipar lama aku, CROCS, beli kat pasar malam, RM 10, dah tercabut tapak die yg kaler merah..sian die dah 'terluka'..byk dh jasa die kat aku tuh weihhh... tp still leh pakai lg, just x selesa sbb tapak die ade curve yg buat tapak kaki aku x berapa selesa utk pakai berjalan lama2..

Selipar CROCS aku yg dh 'terluka'
actually aku lama dah usha selipar FIPPER kat TBS tuh...cume wat for aku g bli kalo yg ade skang leh pakai lg...hahhaha...kedekut ker  aku..hahahaha..x la, cume aku x reti nk pakai byk2 selipar..nnt mesti aku  'ter anak tiri kan' selipar2 aku tuh..hahhaha.. x terjaga..tp kalo kasut tumit or sandal leh lak aku pandai  jaga..kakakakkaa....aku bli FIPPER RM13.90 kalo x silap aku..huhu, terbang duit..dah aa time tuh tgh nazak gaji lom masuk, sbb lom masa nak masuk gaji pong..kekkeke..tp x pe, berbaloi2 laa..

yg kureng besh nyer, aku x biasa pakai selipar jenis yg ladies nyer cutting...selipar nyer slim okayyy!!!hahhahaa...masa aku try selipar biasa, xde lak kaler yg menaruk ati...sbb saiz aku, saiz 6, dah  byk sold out..adakh, ramai lelaki2 yg beli selipar kat TBS tuh jenis yg kecik2..hahhahahaor mungkinkah ramai sgt ladies suke selipar biasa dr ladies cutting cam aku???hahahahhahaa..ladies cutting nih, ngam2 jer utk tapak kaki ko..aduiiyaaiii..nk wat cam no, pakai kan ajo...terus nmpk kaki aku kecik...comei jer nmpk selipar tuh... ;p

FIPPER yg comei ;)

No comments:

Post a Comment