Thursday, February 23, 2012

cendol dan rojak terbaik kat Sungai Besi..

Tadi masa makan tgh ari, mak ajak pekene cendol..perghhhhh...!! tgh ari panas2 nih, leh lak mak ajak g makan cendol..hahhahaha..terussssss aku setuju...jom kito!!! pekene cendol n rojak terbaik kat Sungi Besi..
gamba lama masa aku pekene cendol ngn cik atanku
Lama dah nk citer pasal cendol and rojak terbaik nih...kire terbaik aaa, bagi aku..kalo org lain, mungkin ade lain yg lg terbaik bg diorg..hahhahahaa...bg aku terbaik sbb sedap, cukup rasa and murah n paling penting dekat ngan umah FIL aku....hahahhahaha...and satu lg, kedai die bwh pokok jer..maybe sbb tuh die leh juai murah kot... ;)

Kecik jer gerai die.. 
Slalu aku makan cendol pulut..xtau la asal aku minat sgt ngn cendol pulut, walhal aku x leh mkn pulut sgt pong..semputttttt daaaa...nasib badan.. dh tuh, pulut nih angin jugakk..smue2 tuh aa yg kene elak, tp aku nih telan gak..but not slalu aaa..sebulan sekalik kot..x pong 2,3 bulan skalik..al maklum aa dekat ngn umah, tuh yg x berapa heran, sbb anytime leh g..

3 cendol utk aku n my parent ;)
Dulu2 ade 1 kedai je, skang dh ade 2 kedai lak..tp aku x penah try lg kedai yg baru tuh..hati aku masih lg pada yg 1..hahahahhaa...so tadik, ngan parents aku, aku order 2 cendol pulut 1 cendol biasa 1 pinggan rojak..ingt nk rojak mee, tp mee lak abih..pastuh, order 1 lg pinggan rojak, sbb x cukup 1 pinggan share 3 org..hahahaa..sedap lak rojak die..aku dh lama x mkn rojak die, tuh yg td x cukup..hahhaha..


Pinggan rojak ke2, pas pinggan pertama abih licin






Kalau nak mencari kedai cendol bawah pokok nih, senang saja, sbb dekat sgt dgn stesen LRT STAR Sg. Besi..Kedai cendol nih kat belakang deretan kedai makan yg opposite LRT STAR...kalo x jumpe, leh carik pejabat pos sungai besi..kedai die bebetul kat penghujung jln pejabat pos.. Kedai peberet aku nih, xde iklan promo2 cam yg lg 2 tuh..die tulih menu die pong kecik jer, kene datang depan gerai die baru leh nmpk..



No comments:

Post a Comment