Sunday, March 4, 2012

Keje di hujung minggu

04.03.2012 - owhhhh...aku yg bekeje di hujung minggu..ari ahad aku keje..smlm pong aku keje...redhaa ajo lah..keje shift..huhu..tp leh lak aku x perasan yg cik atanku xde ape aktiviti lak ari nih n semlm..sgt la kerugian utk spend time together gether kannnnn...

Jadiknyer,aku x de la kesempatan nak mkn bekpes,lunch n tea sama2...aku layankn mkn2 aku yg 3 waktu tuh bersama2 ngn opis mate aku..okeh gal aa kan,ade gak geng mkn2..kalo x de geng,mau nyer aku mati kutu nk carik tmpt mkn utk mkn sorang2..hahahaha..bley jer blk umah kan,tp transport xdak..kene call cik atanku amik..kalo dh die amik,sah2 la aku spend lunch time ngn die..kalo x kat luar,kat umah..kalo MIL ade n dh siap masak..hehhehee...

So..sabtu n ahad aku makan ngn opis mate aku jer..smlm g mkn kat MPSJ nyer foodcourt kat Kinrara..ari nih kat RnR awan besar...kat kinrara mkn mee celup..biasa2 ajer..x seperti yg disangka..and it same goes for today...nmpk cam menarik..tp biasa2 ajo...

No comments:

Post a Comment