Thursday, February 23, 2012

angah.. 1st time naik komuter

Semalam 22.02.2012, ayah yang wat small operation dh bleh kuar hospital..ayah admit HKL on 20.02.2012…x berkesempatan nk karang citer pasal ayah masuk wad..xpe aa, esok lusa leh citer..segalanyer dah jadik kenangan..past, present and future..smue akan jadik kenangan, kannnn…!!! 

Pas amik ayah semlm kat HKL, lam kol 2.25pm, bwk balik umah FIL dulu..yeaa aa kan aku duk ngn FIL..angah yang jaga ayah 3 ari 2 mlm..ala2 cam g bercuti gituh..hhahahaa..segala tanggung okey..xpe aaa kn, at least ade gak yg nak jaga ayah kami..terima kasih la angah..berjasa pada ayah sendiri…kalo nk kire jasa ayah tuh, lagik x terkire..

Kesian gak angah aku nih, anak angah aku smpi ade yg demam2 n sugul..anak die ade 5 org..yg sulung and yg bongsu pompuan. yang bongsu tuh aa yg demam, yg sugul anak yg ke 4..sbb nyer die dpt adik cepat sgt..so x puas manja ngn mak, kene aa manja ngn ayah..skalik ayah xde, abih aaa..semue serba x besh..kesian anak2 buah aku..

anak sulung angah aku ;)


anak2 angah, yg no 2 depan tuh, yg  ke3 belakang tuh
Pas minum petang, aku anta angah gi TBS (terminal bersepadu selatan) yg kt belakang umah FIL aku nih..anta naik kete aa..sbb kalo jln kaki, dh jauh dh..huhu..tp kan, leh lak angah nk merokok lam kete aku..aku sound aa..even PIL aku pong x merokok lam kete aku…lom ade lg org yg merokok lam kete aku..x aci aa kalo aku bg die muke kannn..kekkekekeke.. semalam adalah sejarah dlm idup angah, sebab angah 1st time naik komuter..kekekkeke..ye aa die duk PD, cam la die nk naik komuter kn..dulu pong keje kat Seremban jer..ulang alik pong Seremban, PD or kekadang balik kg umah mak ayah, kat Rantau jer..huhu..

Pas bli tiket, aku tggu angah turun tangga komuter..lam 5 min cam tuh, komuter smpi..pas komuter tuh dh amik passengers die, aku called angah..ceeewwahh!!! concern tul adik angah nih..hahaha..angah naik dh komuter, tp x dapt duduk, org ramai..kesiannn…

Wife angah aku, k.nani, and her baby ;)

Lam kol 6.30 ptg, parent aku nk g pasar malam yg sekangkang kera kat area umah aku nih..b4 g, mak aku call angah aku, tanya die dh smpi lom..dpt duduk x lam komuter..macam2 aa tny…risau anak laki die kan..hehehhe..angah aku dpt duduk masa kat bangi..nasib aa, time org kuar keje, baru nk balik kan..xpe lain kali angah leh datang lg, yg bkn time org blk keje lak ;)

Jadiknyer, lam kol 7.10 angah called aku, btau die dah smpi umah die kat PD..wife die, k.nani, tggu kat stesen komuter seremban..syukur aa angah selamat smpi..tp mak aku lak cam jeles, sbb nyer td mak aku yg called die tny, skalik biler dh smpi angah called aku…hahahhaha..mak aku jeles weiihhh!!!…anak laki die kannn..anak omakkkkk… ;) apa2 pong, syukur aaa mak kate, angah dh smpi..leh jumpe anak2 die.. ;D

Nih gambo family angah aku, ngan anak die yg ke 4 n bongsu..eh3..ade lak akak ipar aku yg sulung and cik atanku plak...heheheheeee...love u alll!!!!

Family angah, gambo without 2 anak teruna ;)


No comments:

Post a Comment