Sunday, January 8, 2012

Seminggu yg berlalu di 2012

Selamat tahun baru 2012...huhu..dah seminggu baru aku nk wish dlm blog aku nih..kemana menghilang seminggu???huhuhu....

Seminggu yg berlalu di 2012..sekejap je kannnnnn...skang nih,masa mcm lari pecut jer plak..aku rs cam br jer masuk december 2011..hahhahaha...sgt la siput babi aku pikirkn...tipooo..sebenarnyer masih lg dlm mood cuti2 ngn family ari tuh..kakakakakaka...

Tahun baru arituh,aku kt kg..balik kl mlm tuh jugak...smpi sg besi kt kg mesia,are umah dah pong,kitorng nmpk bunga api...wahhhh!! Kelas ko mariiaaaa!!! Sbb umah aku dekat ngn TBS, dgn clean n clear nyer aku leh nmpk bunga api pelbagai kaler dr atas bukit nk blk umah mak mentua aku...

Meriahhhhhh!!!! Dahhh..pas nih x yah g jauh2 nk tgk bunga api channnnntttteekkkkk...merdeka nnt,tgk ajer kt jln yg sama...pas nih,ramai aa org bertengkek nk tgk bunga api kannn...nnt kite tggu dan dilihat di mlm merdeka 2012 ini...

Aku ade amik gambo bunga api mlm tuh,tp nyer..failleeeedddd!!' x chanttteeeekkk hoookkkayyy...nih gambo aku copy cik atanku punyer...heeeee...tgk je... ;D

No comments:

Post a Comment