Friday, December 16, 2011

Rings for myself ;)

17.12.2011- Queensbay Mall, Penang..dlm masa x smpi 1 jam,aku g window shopping ;)

Asalnyer nk carik sardin n roti n hanger baju...tp sbb hanger baju kat tingkat atas,aku menyinggah kat 1 tempat nih..

Aku berkenan tgk cincin..suke la tgk aksesori2 jaru jemari nih...mcm2 aku tgk masa kat mid valley dulu..tp smue yg aku jumpe mahal,30 hinggit n ke atas..rasa cam membazir sungguh..tapiiiii kalik nih aku jumpe rege 10hinggit n 20 hinggit...haaaa..terus aku teruja,walhal cik atanku dh call suu turun cepat,nk p mkn..lapoooo...kekkeekeke

Cuber nyer cuber,sangkut la 2 bentuk cincin..hoooorrraaaayyy!!! I got myself 2 rings...tahniah kepada diri aku sendirik kerana berjaya membeli brg utk diri sendirik yea....besh2!!!!

And d sad story is....1 of my ring terjum lobang jamban d next day...kat mane??? Kat jamban laksa janggus kat balik pulau,penang!!!!

Slalu kalo g toilet,aku bukak ape2 yg ade kt jari n simpan lam beg..tp on 18.12.2011 tuh,lupaaa lak..so aku simpan lam poket kecik kt suar jean..biler aku tarik suar jean tuh,aku perasan ade mende jatuh bergolek kt kaki aku..ingtkn duit syiling seposen,alih la kaki nk tgk,terussss die golek terjun masuk lobang jamban...aduiiiiii!!!! Jamban cangkung,mmg terusss selamat aaa..x tergamak lak aku nk g amik knnnn...huhuhu..pe lg..sayonara ajo laaaa..xpe aa 10 hinggit,kalo 10 ribu aku paksa gak aa diri ini utk amik gak..wakaakkakakakaka...padan muke aku..

Sib aku sempat amik gambo wat kenang2an... ;)
Cincin yg terjun lobang tuh,cincin yg ade ukir kt tgh2..tinggal kenangan jer..x puas pakai kt jari..wat cam ner..jodoh x panjang,cincin tuh g tggl kn aku..huk huk huk... ;(

No comments:

Post a Comment