Wednesday, October 5, 2011

Sepek mata..


Letak barang jgn merata2..pesan org tua2..mmg aku ikut,alaa ade jugak yg x ikut kn..

Aku rabun jauh skit..kire mild nyer rabun..slalu kalo drive mmg pakai..smlm kene drive sendiri g opis..blk keje letak la sepek mata atas rak..jgn letak merata kann..cam kt gambo tuh..

Ari ni g keje kene drive sendiri...slalu cik atanku yg anto..tapi sbb cik atanku x available,kene la aku drive sendiri lagi utk hari iniii..

X smpi 1km,br perasan aku x pakai sepek mata..aiyayayyayaa!!!! Aku nih rabun jauh,tp x la teruk..kalo siang2 n cuaca ok,ley la drive dgn baek..eh! Perasan!! Hahahahaha...

Balik keje malam hoookayyy...!! Hah! Padan aa muke aku..adusss...sib x ujan lebat..rintik2 aje..kalo x naya..

Mmg x perasan pn x pakai sepek,sbb jarang2 pakai n jarang2 drive..hahahhaha..dah tuh,kaler sepek tuh pn ala2 kaler rak tuh jugak.,.mmg lg la x perasannnn kannnnn!!!

Cam ne pn,syukur i'm safely home ;)

No comments:

Post a Comment