Wednesday, October 26, 2011

MINES2

Mines...Mines...Mines2??? eh ade ke Mines2...huhuhu...ade okeh!!!aku pn br tau, yg selama nih construction kt sebelah Mines shopping center tuh adalah kembar si Mines shopping mall, MINES2...hahhahaha owhhh...so ketinggalan zaman aku yea, walopn aku duk tggl dekat2 ngn kawasan tuh..eh x la dekat sgt, kalo jln kaki, leh pengsan gak aaa..penat hookaay...hahhahahha.. kebetulan weekend tuh aku keje siang and kebetulan plak, sowang member opis aku nih banjer nasik lemak...byk giler die bli..aku lak dah tapau bihun goreng, hahhaa, bekalan makanan byk, so break time tuh aku n d geng, berjimba2 aa kat Mines2 tuh...2jam..x lunch, lunch time belasah ngn window shopping..nyamannn bah!!
antara balance nasi lemak before kuar lunch, nih yg kat meja aku jer ;D
smpi Mines2, parking preeeeeeeeee!!! bebetul sebelah Mines jer, kalo dr arah Sg. Besi ke Serdang, maintain ajer belah kiri pas tol tuh, n naik ala2 flyover tuh selekoh skit, jumpe dah Mines2..actually, lepas jer dr tol n dr bangunan Sapura tuh, dh leh nmpk die nyer sign MINES 2 kat atas mall tuh, besarrrr!!!..tp kalo dr arah UPM/putrajaya tuh, ko carik arah ke Mines, stesen komuter belah kiri korang, nnt amik jln tgh yg naik flyover ke arah Balakong cam tuh..haaa..nnt leh aa smpi sane dah... ;D eh!! kalo korang nk tau, opposite Mines2 tuh ada down town, kalo x silap nama die Bazaar Larut Malam Ser Kembangan..been there for few times, lebih kurang sama gak cam down town n up town yg lain..tp aku rasa, yg kat situ kurengggg happening skit..maybe sbb baru lg..2,3 bulan before puasa kalo x silap die org bukak..kalo x silap aku aaa...huhuhu... Kat area ground floor Mines2 ade byk kedai2 talipon..tp besa aa, byk x bukak lg...nama pong tmpt baru bukak. die bukak ala2 kiosk or booth aaa...1st floor die ade kedai2 baju, aksesori, kedai kecantikan rambut n ade play ground utk kanak2..turun escalator, nmpk aa kiosk2 kedai handphone, masa aku turun escalator tuh, rasa cam kat planet lain plak, sbb lampu die terang benderang n kiosk2 tuh smue kaler putih.. bercahayaaa sehhh!!!
lain2 tuh, cam biasa aaa... ade kedai makan2 skit..n kalo s silap, plg hujung lepas dr stage tuh ade restoran cina..besau gak aa..ade stage, masa aku dtg tuh ade cam competition live band..x sompek nk dgr smue aaa..huhu..ade signboard pasal tuh, tp tulisan cina..x paham aaaa... ;( pas tuh aku g Mines..window shopping!! :D tp dr MINES2 ke MINES tuh, cross jln jer, xde bumbung, kalo ujan, kuyup aa korang..so, x nak kuyup, dok dediam dlm MINES2 yea..lupe lak aku nk tgk toilet MINES2 arituh..hahahha..saje2 aa tgk ok ke toilet..hahhaaa.. kat MIES, org lain yg nk bli kasut, aku plak yg bli yea..org tuh x bli pong!!..slalu cam tuh yeaaa..hahahhaha..even budget lari pon, aku belasah gak bli sandal putih, sib aa ade 50%..kui kui kui kui...layan kan ajoooo... ;)))
last skalik, before blah dr MINES, bli aiskerim McD yea..layannn..then g MINES2, sbb kete kat sane, before blah g bli air yg ade bijik2 itam tuh..ape ke ntah name eh..lupo..hahahha...dulu masa aku 1st time minum kat Bazar Larut Malam Seri Kembangan tuh, ngan si yachula, sape lagik, budak kecik sowang tuh adik cik atanku..aku rasa cam geli2..hahhaha, tp arituh cam sedap aaa plaks...wakakkakakaa...

No comments:

Post a Comment