Tuesday, December 3, 2013

Lamanyer x berblog..

Mak aih..lama betul aku tak updates blog aku nih..last updates was on my birthday on April..and tak lama lg pon dh nk birthday aku..hhahahah.. hmm..i know why no updates ever since that date.. kat opis smue yg blogspot dah kene 'band'..dah x leh dah nk baca2 blog nih di waktu senggang.. CCceeewwwwahhh..senggang sgt aa...

Opis tuh dah strictly 'band' all blogspot..mmg opis tuh nk smue org bekeja ikut masa..hehhehe..mmg patut pon..tp kesian la kami2 yg keje shift nih..huhu..ops!!!..jgn pikir yg -ve ajo..we look at the bright sides. Kamu dibayar gaji utk buat keje for the company, so pls do your work laa kan... Biorlah berkat sikit gaji yg kite dapat..huhu... Sekurang2nyer kite akan jadik manusia yg bersyukur sbb masih lg dapat bekerja berbanding orang lain yg boleh bekerja, tp xde peluang nk bekerja...haaa cam ne??  Syukur padaMu ya Allah...

Selain tuh, aku dh bukan lagik pengguna tegar iPhone.. beralih arah ke gadget lain plak. Malangnyer, aku x tau cam nk add blogger account cik suami aku lam henpon tuh.. Aku share jer account ngn cik suami.. Eh!! bukan2..aku tumpang account die...kekekkeke.. Jadik nyer, bile dh xde account lam henpon, lagik la aku x updates blog sendiri.. Sooo boringggg... Buta IT jugak aku yea.. Eh!! Bukan laa..tapi rabun jer, hahahha...


Lihat ke hadapannnnn!!








No comments:

Post a Comment