Friday, April 19, 2013

4th yr walking with 3series in my life

Alhamdulillah..syukur masih lg bernafas dan dpt lg merasa,melihat dan menikmati nikmatMu..and this is my 4th year being in 3series ageeee!!! ;)

Cam biasa..aku lmbt bgn..bgn pon sbb mak kt kg talipon pakai tipon adik aku..nyanyi lagu selamat ari jadi..rs nk nanges je..nk terbang balik kg jer time tuh..tima kaseh mak..34 thn dh umur anak mak ni..tima kaseh atas segala mak..walopn aku x membesar dgn mak depan mata..sbb aku dok asrama..mak tetap no 1...marah merajuk smue tuh biasa,tetap mak jugak aku carikkk..

Td cik atanku banjer tgk wayang..citer oblivion..si tom 'kurus' belakon..hmm..bleh laaa..layannnnnn..xde la besh sgt!!!
Yg pentingggg..we spend time together..tima kasih ku pdMu..n timaksih jugak cik atanku..











No comments:

Post a Comment