Tuesday, January 29, 2013

Tanaman pertama di rumah kami :D

Aku x penah tanam tumbuh2an..dan aku x tau sama ada tangan aku nih jenis 'panas' atau 'sejuk'.. Orang kata,kalo tangan jenis 'sejuk',tanam la apa saja,pasti hidup dgn subur.. Else,tgn panas,jgn ko harap la nk hidup..kalo jd hidup segan mati x mahu,pon susah gak..sbb nye wat semal mata memandang ajo kannn..

Awal bulan hari tu,kami berkesempatan nak g umah kami kat BWP tu.. Cik atanku sempat tanam pokok bunga hiasan 1 jenis n pokok pandan.. Time tu,Cik Atanku tgh berusaha keras nk cangkul rumput kat tepi umah..and masa tuh jugak org2 elektrik tgh pasang kipas umah kami ;) onam bijik kipas..1 hall, 4 bilik and 1 dapur punyeeee...and aku x buat apo..sbb org2 elektrik conquer 1 umah..jadiknya,aku ngadap ajo la Cik Atanku.. So skang nih,xtau la nasib tanaman pertama ittewwww....will they survive and stay with us?? I pray n hope so...plsssssss....















No comments:

Post a Comment