Sunday, April 8, 2012

Tgk arowana kat kedai mamak ;)

Hahhahaha...cam xde tmpt lain je kan nk tgk ikan arowana..kebetulan yg betul aje..kat Restoran Hameeds kat Puncak Jalil,ade ikan arowana nih..kaler ijau belakang badan die..cantik gak...

Yang aku tau,ikan arowana ni adalah mahal...malaysia nyer ikan arowana yg mahal mestilah yg kaler gold..ade byk kaler..like super red,chilli red, banja red, green,silver and red tail..pendek kate,mostly byk tg red kaler laaa..hahaha..yg aku baca kat internet,green kaler agak murah compared to others..but for me,lom ade lg intention nk bela arowana...hehhehehe...

Jadiknyer,bile nmpk arowana kat kedai mamak ari tuh,aku snap aje la gambo..nk beli,xkn ade nyer la kn...hahaha..gambo aku snap mih,arowana kaler ijau...garang gak aa die...tp aku xde lak amik gambo die tgh mengganas lam air..gambo biase je..tp x nmpk sgt kaler ijau crossback die..huhuhu...

No comments:

Post a Comment