Tuesday, September 27, 2011

Baking sensationssszzzzzz ;)

I love it!!! Lama dah x bakar2 kek nih..last bakar kek rasanyer awal tahun dulu kot..itu pn kek segera..tepung dah siap bancuh, just tambah telur n skit2 bhn lain..hahahaha...

Zaman makin canggih..mcm2 yg instant ada skang nih..malas x malas,rajin x rajin ajo la ekau nk buek kek hoookaayyy...

Ekceli,mmg i liiioookkkeee sgt baking2 nih..tp dulu2 zaman bujang..eh silap2..zaman2 anak dara dulu,x buat sbb x mampu..hahhaha...dulu mak bg oven..oven yg x sngaja terbeli..kekkeke..smue gara2 alang aku yeaa..nnt aku citer pasal oven tuh..dulu aku buat beskot2 raya aje..2,3 jenis jer yg aku tau..tuh pn membe umah yg bg resepi..heee..

Aku bakar kek kali nih,kt kg..before this pn kat kg..sonokkk,sbb mak aku suke tlg,tlg buat n tlg mkn smpi habishhh..ayah aku,sama gak..tolong mkn smpi abish jerrr..aku x de la nk suke kek,biasa2 aje..tp biler mak n ayah aku happy jer biler buat kek,lagik excited aku nk buat...cik atanku x brape sgt kek..so kerajinan utk buat dedicated for him,kureng la skit..heee,jgn marah cik atanku... ;)

So ari nih,berjaya buat 2 butter kek..resepi aku amik dr majalah keluarga..berbaloi aa aku beli..kekeke..org lain dah bertan2 buat kek nih,aku br 2,3 kali..huhuhu..janji sodapppp.. ;D

No comments:

Post a Comment